Cas elaborat arrel d'haver fet el de Susana
Estam al pati d’un centre infantil amb nens de diverses
edats, els més grans són els de la classe de 2-3 anys. Un grupet de quatre nens
de dita edat estan jugant amb els cotxes i les bicicletes, hi ha un total de
sis vehicles, tres de cada. Els quatre nens volen jugar amb els cotxets, però
no hi ha els suficients per a que aquests disposin d’un cotxe cadascú, un
d’ells hauria de quedar-se amb una bicicleta. L’educadora s’adona d’aquest
petit conflicte, deixa temps per veure si ho saben solucionar ells mateixos o
si necessiten la seva intervenció. Com veu que l’assumpte no millora, decideix
apropar-se i demanar què passa als quatre protagonistes de la història. Diuen
la seva versió, com tots volen una bicicleta i no es posen d’acord, la mestra
decideix transmetre valors com el compartir i l’empatia. Els hi dóna una
possibilitat que consisteix en que un d’ells agafi una bicicleta i que es vagin
intercanviant els vehicles, així tots poden gaudir.
Les estiquetes que apareixen en aquesta entrada estan relacionades amb el procés que he fet en el moment d'elaborar aquest cas. És una situació molt comú que podem presenciar en els espais on hi conviuen infants i que no sempre sabem com actuar. L'actuació de la mestra es justifica a través d'unes teories estudiades i segons el que, també, jo faria.
Les estiquetes que apareixen en aquesta entrada estan relacionades amb el procés que he fet en el moment d'elaborar aquest cas. És una situació molt comú que podem presenciar en els espais on hi conviuen infants i que no sempre sabem com actuar. L'actuació de la mestra es justifica a través d'unes teories estudiades i segons el que, també, jo faria.
No hay comentarios:
Publicar un comentario